4 koristi koje mozete dobiti treniranjem na otvorenom (Outdoor)

Sunčevi zraci,svež vazduh i otvoreno nebo – treniranje napolju zaista zvuči kao odmor zar ne?
Proverite ove razloge zašto da se prepustite treniranju na otvorenom.

Poboljšanje raspoloženja

Feeling blue ,go green. Samo 5 minuta vežbanja na otvorenom kao što je park može znatno da unapredi vaše rapoloženje prema istraživačima iz Engleske,a još ako se u tom okruženju nalazi vodena površina kao što je reka ili jezero onda to čini zaista dobitnu kombinaciju koja utiče na raspoloženje.

Prirodni “kafein”

Zamenite šoljicu jutarnje kafe sa jednim sunčanim znojavim treningom. Studija sa univerziteta Rochester je pokazala da 20-o minutni outdoor trening ima isti stimulativni efekat kao šoljica kafe.

Besplatna doza vitamina D

Vitamin D je veoma važan za zdravlje kostiju, prevenciju kancera, hormonalnih problema i imunog sistema. Zato prihvatite outdoor kao sjajan način da dobijete dozu vitamina d. Eksperti predlažu izlaganje suncu 3 puta nedeljno po 20min, naravno koristite zaštitnu kremu.

Formiranje navike

Ako želite da vidite rezultate vašeg vežbanja onda je upornost ključ. Studija iz 2011. je pokazala da vezbači koji idu na outdoor su uporniji i istrajniji od vezbača koji vežbaju indoor.

Da li vam treba još razloga da trenirate napolju? Ne bismo rekli . Prijavite se za NSF OUTDOOR svake nedelje.