discount_cards
 

Grupni fitness



AUTOKOMANDA

DIMITRIJA TUCOVIĆA





KARABURMA

OPIS GRUPNIH TRENINGA

TRX/KB –
Napredni program vežbi visokog intenziteta u kojima koristimo TRX trake i KettleBell takmičarske kugle. Suština treninga su snaga i izdržljivost u snazi. Preporučljivo osobama koje su već u trenažnom procesu. Nije za početnike. Trajanje: 45 minuta. Intenzitet: 4-5.

BOX –
Trening kondicioniranja srednjeg do visokog intenziteta uz upotrebu bokserskih vreća i fokusera. Box podstiče pokretljivost, izdržljivost i osećaj u prostoru. Program je pogodan i za početnike, jer se tokom treninga uče osnove stavova u borbi i tehnike borbe. Trajanje: 45min. Intenzitet: 3-4.

PILATES –
Trening poboljšava fleksibilnost, gradi snagu i razvija kontrolu i izdržljivost u celom telu. Akcenat je na disanju, razvijanju jakog abdomena i poboljšanju koordinacije i ravnoteže. U zavisnosti od nivoa Vaše fizičke spremnosti preporučujemo tri nivoa pilatesa. PILATES FREE – Trajanje: 30 min Intenzitet: 4-5. PILATES MEDIUM – Trajanje: 40 min. Intenzitet: 3. PILATES EQUIPPED (upotreba rekvizita) – Trajanje: 45 min. Intenzitet: 3.

SPINNING –
Trening srednjeg do velikog intenziteta. Preporučljivo za ljude koji su već u treningu ili su profesionalni sportisti. SPIN BUILD je trening koji se isključivo odnosi na nadogradnju već postojeće spremnosti vežbača. Trajanje: 45 min. Intenzitet: 4. SPIN BURN je najbolji način za sagorevanje kalorija. Trajanje: 60 min. Intenzitet: 4-5.

NSF CONDITIONING -
 Trening koji ubrzava Vaš metabolizam do maksimuma tako da sagorevate kalorije i do 48 sati. Preporučljivo osobama koje treniraju barem 6 meseci u kontinuitetu. Trajanje: 45 min. Intenzitet: 4-5.

NSF CORE 
 Trening se bazira na vežbanju misića stomaka leđa i donje regije tela iznad kolena. Trajanje: 40 min. Intenzitet: 3-4. 

NSF STRENGHT 
 Trening koji se bazira na poboljšanju izdržljivosti vežbača i podizanje celokupne spremnosti, snage, izdržljivosti u snazi, balansa, kordinaciji, ujedno i fleksibilnosti. Trajanje: 45min. Intenzitet: 4. 

NSF BALANCE 
– Trening je baziran na uvežbavanju balansa tela sa kordinacijom pokreta, i svesnosti vežbaca u prostoru. Sadrži elemente snage i izdržljivosti u snazi. Trajanje: 45min. Intenzitet: 4.

NSF TECHNICS –
Trening specijalno dizajniran za početnike. Fokus je na savlađivanju tehnika u rekreaciji i fitnesu. Naučite pravilno izvođenje pokreta i vežbi kako biste se uspešno bavili svim oblicima fitnesa. Trajanje: 50 min. Intenzitet: 2.

YOGA –
Naš čas Hata Yoge ce Vam uliti snagu, stabilnost i podršku za kičmu. Sinhronizacijom pokreta i disanja uskladite Vaš um i telo. Preporučljivo za sve osobe koje žele više od treninga. Nivoi Hata Joge će se menjati u zavisnosti od dana. Ponedeljak će biti prilagođen spremnijim vežbačima. Čas sredom preporučujemo vežbačima srednjeg nivoa spremnosti. Petak je rezervisan za početnike u casovima Hata Joge. Trajanje: 60 min. Intenzitet: 3-5.

POJEDINI TRENINZI ZAHTEVAJU PRETHODNU REZERVACIJU ZBOG OGRANIČENOG BROJA MESTA. MOLIMO VAS DA DOĐETE 15 MINUTA PRE POČETKA ČASA.

BLOGOVI