discount_cards
 

Grupni fitness



OPIS GRUPNIH TRENINGA

HATHA YOGA
Joga se može prilagoditi svačijem nivou fitnesa. Časovi su obično umerenog intenziteta, ali pojedine vežbe uključuju zahtevnije poze. Časovi Hatha joge izgrađuju fleksibilnost, snagu, stabilnost kao i podršku za kičmu.Praktikovanje Hatha joge neće samo unaprediti vaše opšte fizičko stanje, nego će uticati na smanjenje stresa, krvnog pritiska, podiznje energije i poboljšanje sna. Joga je i forma meditacije kojom se otklanjaju posledice “brzog” životnog stila današnjice. To je idealan način da ponovo uspostavite duboku vezu sa svojim unutrašnjim bićem, vratite kontrolu nad sobom i podsetite se kako se pravilno dišete.
autokomanda 60 min 1-5
dimitrjija tucovica 60 min 1-5
karaburma 75 min 1-5



PILATES
Trening koji poboljšava fleksibilnost, gradi snagu, razvija kontrolu i ravnotežu celog tela. Akcenat je na disanju, razvijanju snažne i vitke figure. Pilates će vam pomoći da bolje razumete svoje telo, mišiće i njihove pokrete. Ovaj trening će vas osloboditi stresa i napetosti koje donosi svakodnevica. Pilates je takođe poznat kao izuzetan rehabilitacioni tretman za stanja posle sportskih povreda te oboljenja vrata i kičme.
autokomanda 45 min 2-3
dimitrjija tucovica 50 min 1-3
karaburma 60 min 1-3
                                 
 

NSF GOOD MORNING
Ukoliko ste jutarnji tip nemojte da propustite ovaj čas!
Postoji li bolji nacin da započnete dan nego dobrim treningom? Razbudite svoje telo i pokenite lavinu pozitivne energije koja ce vas voditi dalje kroz dan. Ovo je program srednjeg intenziteta namenjen svim starosnim dobima kojim ćete oblikovati svoje telo, osnažiti ga, učiniti fleksibilnim i mobilnim.
dimitrjija tucovica 60 min 2

 
 
NSF GLUTEUS
Program koji posebno stavlja focus na oblikovanje gluteusa i nogu. Ovo je trening za osobe koje žele da brzo i efikasno zategnu svoje telo. Dame će uz ovaj program najbolje izvajati svoje ženstvene obline.
dimitrjija tucovica 30 min 2-4

 

NSF CORE
Čas se zasniva na formiranju jake i stabilne osnove trbušnih mišića. Oni omogućavaju stabilnost kičmenog stuba i igraju ulogu u svim sportskim i svakodnevnim aktivnostima. Naši “core” mišići rade kao stabilizator prilikom izvođenja različitih pokreta, doprinoseći smanjenju mogućnosti povreda i redukciji telesne mase. Budući da veliki broj ljudi ne voli da trenira “trbušnjake”, ovaj program ih upravo motiviše da se bave svoje muskulature. NSF Core se preporučuje i kao “dopuna” treninga u teretani ili nekog drugog grupnog treninga.
autokomanda 60 min 3-4
dimitrjija tucovica 30 min 3-4

 

NSF CROSS 
Kružni trening ili „trening po stanicama“ u stilu čuvenog “kros fita”. Dozvoljeno je korisćenje svih  rekvizita i veština: rad sa tegovima, trčanje, skakanje, kombinacije udaraca na džaku, vežbe sa “ruskim zvonom”, vijačom, medicinkom itd. U tačno definisanom ritmu i intervalima smenjuju se određene vrsti vežbi. Ovaj trening je jačeg intenziteta, da biste vežbali na ovaj način neophodno je da imate određeni nivo fizičke spremnosti. Cross ćete zavoleti jer efikasno sagoreva kaloreije i čini da se osećate nepobedivim!
autokomanda 60 min 4-5
dimitrjija tucovica 60 min 3-5

 
 
NSF CONDITIONING
HIIT (High Intensity Interval) trening maksimalno ubrzava vaš metabolizam pa ćete sagorevati kalorije i do 24 sata posle treninga! Obuhvata miks raznolikih vežbi, vrlo je dinamičan trening na vam na ovom času sigurno neće biti dosadno. Preporučljuvo je osobama koje treniraju minimum 6 meseci u kontinuitetu, zbog jačeg intenziteta treninga. Na ovom treningu očekujte i izazove! 100 sklekova ili čučnjeva... Ko prvi završi – pobedio je i osvojio nagradu!
autokomanda 60 min 5
dimitrjija tucovica 60 min 5
karaburma 75 min 3-4

 

NSF TABATA
Razlika između Tabata treninga i drugih intervalnih treninga jeste što ona pospešuje vašu kondiciju u najkracem vremenu. Idealan trening za sagorevanje kalorija koji spaja aerobni i anaerobni način treniranja i povećava maksimalnu potrošnju kiseonika. Pomocu ovog treninga sagorećete neverovatnih 13,5 kalorija po minutu! Tabata je četvorominutni trening koji uključuje 20 sekundi vrlo intenzivnog ili anaerobnog treninga nakon kojeg se pravi pauza od 10 sekundi. Ponavljanje 8 serija daje vam 4 minuta vrlo intenzivnog vežbanja.
autokomanda 45 min 3-4
dimitrjija tucovica 30 min 3-4

 
 
NSF POWER BOXING
Probudite borca u sebi! Intenzivan kardio trening sa elementima borilačkih veština, od kojih su dominantne boks i kikboks. Trening je koncipiran na radu po rundama na dzakovima, sparingu i kondicioniranju. Power BOX podstiče pokretljivost, agilnost, izdržljivost i osećaj u prostoru. Uče se i osnove stavova u borbi i tehnike borbe.
autokomanda 60 min 5
dimitrjija tucovica 60 min 4-5
karaburma 60 min 4-5

 

NSF DANCE FITNESS
Ovaj program je baziran na kombinaciji plesnih stilova sa vežbama snage, izdržljivosti i kardio elementima. Stilovi plesa kao što su: hip hop, latino, dancehall, reggaeton, i twerk pomešani su sa vežbama snage i izdržljivosti. Trening pomaže u poboljšanju koordinacije, ritmičnosti i izvajanost celog tela.
autokomanda 60 min 2-4
dimitrjija tucovica 60 min 2-4
karaburma 60 min 4-5

 
 
DRUM & DANCE
Nova zabava kod nas! Drum and dance je jedinstvena fuzija udaranja štapovima (simulacija udaranja u bubanj) i plesnih pokreta, gde se sve vežbe rade u ritmu muzike. Pomaže vam da poboljšate svoj ritam, kondiciju, snagu, agilnost i izdržljivost. Prilagođen je svim nivoima fizičke spremnosti. Sa motivacijonom muzikom uz podrsku vaseg instruktora sigurni smo da ce te se zabaviti.
dimitrjija tucovica 60 min 2-4

 

TRX
Napredni program visokog intenziteta u kojem koristimo TRX trake u kombinaciji sa rekvizitima i vezbama sa sopstvenom teržinom. Sustina treninga je zatezanje i oblikovanje celog tela, ubrzanje metabolizma, podizanje celokupne spremnosti, koordinacije, flexibilnosti i ravnoteža.
autokomanda 45 min 3-4
karaburma 75 min 2-4

 
 
WOMEN CLASSICS
Ovo je čas za sve dame! Trenira čitavo telo, a posebnu pažnju posvećuje mišićima vrata i leđa. Važno je naglasiti da ovaj trening ima i terapeutska svojstva. Program se izvodi sa stabilizatorima pokreta i donosi ogromne benefite celom telu i vraća vas u formu.
karaburma 60 min 2-4

 

NSF SPINN BURN
Pravi biciklistički doživljaj uz inspirativnu muziku i motivaciju instruktora će osigurati da efektno podignemo aerobno stanje, potrošimo kalorije i izgradimo mišićnu izdržljivost. Spinn burn je najbolji način za sagorevanje kalorija.
autokomanda 60 min 3-4

 

SPINN build
Zabavite se, ovo nije obican spinn trening. Ukljucujemo jake kružne intervale, penjanje, sprinteve i dodatne vežbe sa tegovima.
autokomanda 45 min 3-5
karaburma 45 min 3-5

 

NSF SKI PREPARATION  
Skijanje je veoma izazovan sport. Bilo da želite da se takmičite ili da skijate rekreativno – morate se pripremiti! Bez obzira na to da li ste početnik ili iskusni skijaš, ovaj program je dizajniran za vas. Kada je reč o skijanju i snow boarding, brzina, eksplozivni pokreti, amortizacija su važni za odgovarajuće držanje i kontrolu doweg dela tela. Program je usredsređen na jačanje mišića nogu, jačawe agilnosti i mišićne izdržljivosti. Ne zaboravljamo ni mišiće ramena, grudi, leđa i ruku koji su važni pri stabilizaciji tela i eventulnim padovima. Ovaj trening je veoma važan svima koji žele da se efikasno pripreme za skijanje, izbegnu povrede i budu pravi šampioni na stazi!
autokomanda 45 min 2-4
dimitrjija tucovica 45 min 2-4
karaburma 45 min 1-3

 

NSF GLUTEUS & CORE
Ovaj grupni čas je namanjen jačanju i zatezanju mišića abdomena, slabinske regije i gluteus. Stabilan i jak trbušni zid je osnova za bavljenje bilo kakvim sportom i uopšte fizičkom aktivnošću.
autokomanda 60 min 2-4
karaburma 60 min 2-4

 
 
NSF DYNAMIC STRETCHING
Reč je o grupnom času nižeg intenziteta koji sadrži elemente istezanja i relaksacije celog tela. Fokus je na povećanju amplituda pokreta i smanjenje rizika od povreda ligamenata, tetiva i mišića. Istezanje je, takođe, veoma važno za relaksaciju i otklanjanje posledica stresa. Čas se sastoji od tri vrste istezanja – dinamičkog i statičkog metoda i završne faze relaksacije.
karaburma 60 min 2-4

 

NSF BOOT CAMP
Predstavlja savremeni model grupnog treninga za razvoj snage, brzine, koordinacije, izdržljivosti, balansa i fleksibilnosti kroz vežbe sa različitim rekvizitima(TRX, Kettlebell, Bulgarian Bag, Medicine Ball…) i sopstvenim telom kao opterećenjem.
autokomanda 45 min 2-4



NSF PUMP
Trening snage i izdržljivosti u snazi koji oblikuje i jača vaše telo. Pola sata je sasvim dovoljno kako bi pokrenuli sve velike mišićne grupe: noge, grudi i leđa. Opterećivanje ovih mišića vežbama sa tegovima i čestim ponavljanjima značajno utiče na smanjivanje masnog tkiva i sagorevanje kalorija, kao i na izgradnju mišićne mase i poboljšanje izdržljivosti.
autokomanda 45 min 3-4
karaburma 60 min 2-4

 

NSF BOUNCE
Skroz zabavan trening za celo telo pogodan za početnike i osobe već u treningu. Celo telo podvrgnuto je harmoničnim vibracijama od glave do stopala. Kombinovan širok spektrum beneficija HIIT treninga sa dodatnom zabavom i blagotvorno deluje na zglobove koji su opterećeni dodatnim kilogramima, pa je ovo uistinu najzdraviji mogući oblik vežbanja.Tokom ovog časa ćete poboljšati razpoloženje, ravnotežu, izdržljivost, cirkulaciju, snagu i kondiciju. Očekujte visoku energiju, ovo je aerobni fitnes čas gde se potroši do 500 kalorija po treningu! Čas jača rad srca i garantovano je neizbežan faktor zabave!!
Vežbanje na mini trampolini je zdrava zabava!
dimitrjija tucovica 45 min 2-4

 
 
NSF CROSS FIT CAGE
CROSS FIT (KROS FIT) je veoma intenzivan kružni trening koji aktivira svaku grupu mišića. Najpozitivnije strane ovako intenzivnog vežbanja je sagorevanje mnogo kalorija za kratak period vremena. Kros fit se nikako ne preporučuje početnicima, a za sve u početku savetuje se rad sa personalnim trenerom dok se ne razvije potrebna stabilnost.
karaburma 60 min 4-5

BLOGOVI