16.07.2017

Četiri prednosti treninga na otvorenom



 
Sunčevi zraci, svež vazduh i zelenilo – outdoor trening zvuči kao odmor, zar ne? Iskoristi lepo vreme i leto sa NSF-om!

Proverite ove razloge zašto da se prepustite treniranju na otvorenom.

Poboljšanje raspoloženja

Samo pet minuta vežbanja na otvorenom , parku ili šumi, može znatno da unapredi vaše rapoloženje, tvrde traživači iz Engleske, a još ako se u tom okruženju nalazi vodena površina kao što je reka ili jezero, onda to čini zaista dobitnu kombinaciju.

Prirodni “kofein”
Zamenite šoljicu jutarnje kafe sa jednim sunčanim znojavim treningom. Studija sa univerziteta Rochester je pokazala da dvadesetominutni outdoor trening ima isti stimulativni efekat kao šoljica kafe.

Besplatna doza vitamina D

Vitamin D je veoma važan za zdravlje kostiju, prevenciju kancera, hormonalnih problema i imunog sistema. Zato prihvatite outdoor kao sjajan način da dobijete dozu vitamina D. Eksperti predlažu izlaganje suncu tri puta nedeljno po 20 minuta, naravno koristite zaštitnu kremu.

Formiranje zdravih navika
Ako želite da vidite rezultate vašeg vežbanja onda je upornost ključ. Studija iz 2011. je pokazala da vezbači koji idu na outdoor su uporniji i istrajniji od vezbača koji vežbaju indoor.

Da li vam treba još razloga da trenirate napolju? Ne bismo rekli . Prijavite se za NSF OUTDOOR svake nedelje.
 

BLOGOVI